Sunday, August 24, 2008

Bizi unutma

Bu siiri Paris te ilk tasindigimiz evden apartman dairesine tasinmadan once yazmistim...

Ayrilik vakti geldi artik ...
biliyorum da ,
dusunuyorum bu kacinci tasinisim
anilari , yasanmisliklari kacinci kez geride birakisim

dun gece sana baktim yine
uzaktaki eyfel e ,
solumdaki eski kiliseye -isiklari kapanmisti -her ikinizin de
karsimdaki St .Germain e baktim ,buyuk ulu heybetli agaclara
cok uzakta yanan isiklara ,
demek ki benim gibi uyumayanlar da var dedim
kimbilir hangi hakli sebepten oturu
benim sebebim guzel ,
umutlu ,
ya sizinkiler

yarin aksam annemler de geliyor biliyor musun
biz coktandir istiyorduk ,gelsinler dedik hep
geliyorlar iste ,
senle cok kalmayacaklar ama
sadece bir kac gun
senden ayrilmadan onceki bir kac gun
persembe ,cuma,cumartesi ,pazar
aksam anneme gosterecegim senin yuzunu
karanliktaki yuzunu
cok baktim sana gunlerce
yagan yagmurda baktim
gunesli gunlerinde de
gecenlerde de cok kar yagdi sana
yine baktim
cok guzeldin laf aramizda
cocuklar kaydi biraz
cocuklar seninle mutlu oldu


bugun guneslisin
sana bakayim seni yasayayim diye
sabah arabayi,garaji yikadim
seni yikadim biraz
temizken cok guzelsin laf aramizda
biraz diksin ama olsun
cocuklar cok oynadilar sende
senle
bisiklete bindik
inerken iyi de cikarken kizdik biraz


kucuk oglum da ilk adimlarini sende atti
sonra kosmaya kalkti
uc tekerlekli bisikletini de kullandik senle
buyuk oglum cok bindi ,
o seni iyi taniyor
cok oyun oynadi sende
biraksam hep oynayacak ama
bu sene ilkokula basladi
ders calismamiz gerek
yoksa erken mi basladi okula
ne dersin

simdi yeni evimizde
aparmanin etrafinda duz bir yol var
ilerde de park
aklima dikligin geldi
kac kere yorularak ciktim seni

cok tasidin bizi
yoruldun mu ki hic
ben hamile iken de cok yurudum sende
gunesli havalarda basamaklara oturup seyrettim
cocuklar oynadi yine

bu bahar biz yokuz
yazin da
seni ozleyecegim.

sen kimsin diye sorarlarsa sen CORMEILLES EN PARISIS sin...
Paris teki ilk goz agrim .
sen de bizi unutma...

No comments: