Monday, September 08, 2008

Toi jamais

Toi Jamais


ils veulent m'offrir des voitures

bana arabalar almak istiyorlar

des bijoux et des fourrures

takılar ve kürkler
toi jamais
sen asla
mettre à mes pieds leur fortune
bütün servetlerini ayaklarıma sermek
et me décrocher la lune
Ay'ı benim için sökmek
toi jamais
sen asla
et chaque fois
ve her seferinde
qu'ils m'appellent
bana seslendiklerinde
ils me disent que je suis belle

güzel olduğumu söylüyorlar
toi jamais
sen asla
ils m'implorent et ils m'adorent

bana yalvarıyorlar ve bana tapıyorlar
mais pourtant je les ignore

oysa ki ben onları reddediyorum
tu le sais
biliyorsun
homme,

erkek
tu n'es qu'un homme

sen sadece bir erkeksin
comme les autres

tıpkı diğerleri gibi
je le sais

biliyorum
et comme

ve tıpkı
tu es mon homme

benim erkeğim olduğun gibi
je te pardonne
ben seni affediyorum
et toi jamais
ve sen asla
ils inventent des histoires

hikayeler uyduruyorlar
que je fais semblant de croire

benim inanıyor numarası yaptığım
toi jamais
sen asla
ils me jurent fidélité

bana sadakat yemini ediyorlar
jusqu'au bout de l'éternité

sonsuza dek
toi jamais
sen asla
et quand ils me parlent d'amour

ve bana aşktan bahsettikleri zaman
ils ont trop besoin de discours

onların birçok söze ihtiyaçları var
toi jamais
sen asla
je me fous de leur fortune

servetleri umrumda değil
qu'ils laissent là

bıraksınlar
où est la lune

Ay'ı olduğu yerde
sans regret

pişman olmaksızın
homme,

erkek
tu n'es qu'un homme
sen sadece bir erkeksin
comme les autres
tıpkı diğerleri gibi
je le sais

biliyorum
et comme
ve tıpkı
tu es mon homme

benim erkeğim olduğun gibi
je te pardonne

ben seni affediyorum
et toi jamais

ve sen asla
tu as tous les défauts que j'aime

sende benim sevdiğim bütün defolar var
et des qualités bien cachées
ve çok iyi saklanmış kaliteler
tu es un homme, et moi je t'aime

sen benim erkeğimsin ve ben seni seviyorum
et ça ne peut pas s'expliquer

ve bu açıklanamaz
car homme,
çünkü erkek
tu n'es qu'un homme
sen sadece bir erkeksin
comme les autres

tıpkı diğerleri gibi
je le sais
biliyorum
et comme
ve tıpkı
tu es mon homme
benim erkeğim olduğun gibi
je te pardonne

ben seni affediyorum
et toi jamais
ve sen asla

No comments: