Thursday, September 18, 2008

Yeniler...







Ilk canta denememden sonra baska seyler dusunmeye basladim , eh dogal olarak :)
Uc gozlu agacli cantami yaptim , ama buraya hemen eklemeye firsat bulamamistim .Carsamba gunu kucuk bir misafirimzi olup butun gunumu cocuklara ayirdigim icin dunu pas gectim , ama gece ne olursa olsun bisiler yapayim dedim , yaptim da, dikiscinin once bir igneligi olmali di mi....

Bu ignelige benzer bir suru ignelik var belki , ama ben dantel ilave ettim , bence cok da nostaljik bir hava verdi , ayrica bu dantel 30 yasinda kaybettigimiz rahmetli teyzemden kalma, kimi yeri sararmis halde ve yaklasik 50 senelik bir dantel....
Cok severek kullanacagima eminim , guzel teyzem nur icinde yatsin , O nu sadece 5 yasima kadar gorebildim , cenazeden bazi kareler hala aklimda ...

No comments: