Friday, October 10, 2008

Pembelim...(Un sac rose)

Bugun Fatih i sirketten cagirdilar ; guya evde kalip dinlenecekti , o cikti , ben de baktim cocuklari almaya bir bucuk saat var , dooogruuu kumasciya...aklimda bir kac sey vardi , biye yapan bir alet gormustum netten , bir de bir kac renk ip ....kumasciya bir daldim ...ee arkadasimin kizlarina hediye icin de kumas da almam gerekiyordu, hepsini cabucak buldum , hatta kumascida calisan bayanla ahbap olduk bana fazla fazla verdi kumaslari bir de artan kumaslardan verdi ufak tefek detaylarda kullanirsin diye...Broderiye basladigimi soylemistim, kadincagiz unutmamis, renkli desenli kumaslara ne isliyorsun diye sordu , baska acik renk bir kumasin ustune ayrica isliyorum ve ustune dikiyorum dedim...

Ne zamandir aklimda olan bir canta var , defter ve kalem koymak icin, derginin birinde gormustum , sonra baktim nette hatunun biri degisik bir sekilde yapmis, ben daha da degisik yaptim , beyaz kumasa winnie yi broderi makinesi ile isledim ...hediyeyi alacak olan ufakligin ismini yazdim ...sonra tegelledim , icine defterini koymasi icin kareli kumastan cep yaptim , kalemleri koymasi icin de birer santim ara ile boydan dikisli baska bir parca diktim , icten distan tegelledim , sonra gri fisto ile cerceveledim , daha degisik bir havasi oldu sanki....ustune bir minik kurdele....saplarini cicekli dikisle isledim , icteki defterligin altini da cicekli dikisle koyu pembe isledim...ve sonucccccccccc....






No comments: