Thursday, January 01, 2009

Yeni yilda huzurlu dusunceler...

Bugun sabah 06:13 te uyandim , uyanmisim...saat oyle diyor:))

Bir seyler uretmeye basladiktan sonra insani uykualr da tutmazmis, yapacak oyle cok sey var ki aklimda..uyku bile sadece ihtiyac oldugu icin uyunur oldu....
Su an fonda Yasar Guvenir var...piyanoya duygulu dokunuslari ile yuregi ile ses verdigi notalar var ...ve o yumusak sesi...
Evin disindaki hava -3 derece imis, hava raporu kutucugu oyle diyor , ama sanki daha soguk , bir o kadar da sicak :)
Cocuklarin odasindan , sabahin bu saatinde yanan sokak lambasindan yagan kari seyretmek mumkun...
devami var...sonra...

Dedim saat 11:34 sularindan devam ediyorum...

Tam kapidan cikarken Fatih in cep telefonu caldi ve bir kriz durumu varmis, hemen bilgisayarinin basina donmek zorunda kaldi ; ben de cocuklari dis kapidan toparlayip eve girdim....

Dun esty , blog ve madamhoux.com icin yeni bir banner ve avatar yapildi ...yazilar 15.yy da kullanilan karakterde secildi ...

Renee & James Thompson (bantock@coastalnet.com)

Renee ye buradan da tesekkur ediyorum(Thanks for your effort. I like it so much.)

No comments: