Saturday, October 06, 2012

Tan,October,kavusma ve yagmur

Sabah erken kalkinca gunun bereketi cok , isin bereketi cok olur derler , kesinlikle oyle , cok yakin sahidiyim erken kalkilan sabahlarin, cok da asina yuzu :)

Babamiz iki haftadir Paris disinda idi ve persembe gunu aksami kuzulara supriz yaptik , bildigim halde erken gelecegini soylemedim , gece kavusma sahnesini ne siz sorun ne ben anlatayim tonlarca duygu yuku, sevgi caglayani , gozyasi ...

Sanirim buyuduler, Aral 13 Tan 8 ama emin olun yasindan cok daha fazla olgun ve babaya hasret .

Persembe sarmas dolas gecti , gece birlikte uyundu sabah heyecanla kalkildi ama okul telasi da vardi, gidildi gelindi, Cuma inanilmaz yogun gecti , yeni makineler icin teknisyen, kumas ve mlz siparisi icin birlikte calistigimiz ajansin sahibi, duslar icin gelecek olan ustamiz, ben bir asagi bir yukari kosturdum durdum , aksama bitkindik , notlar alindi , makineler test edildi, kontrol edildi, yedek mlz siparisleri verildi, yedek igne, iplik, kesme bicagi vs vs vs , kahveler icildi , gun tamamlandi

Gece fasli basladi, planli islerimi bitirdim hazirladim ve bugun sabaha kendimi mutfaga atmak icin uyudum.

Sabah en erken kalkan ben  oldum :), mis gibi yagmurlu bir gune uyandim, ormandaki agaclarin islak kokusu burnumun dibinde , cimler derseniz yemyesil , yarim saat kadar bahcedeki masanin ustunde semsiyesin altinda oturup  hem kokladim, hem seyrettim hem dusundum ,
nasil ise yarar bu havalar bilir misiniz.

Hizlica Fatih in gelecek haftalar icin gerekli olacak kiyafetlerini utuledim ve bizim iki makine camasir , yerlestirmeden biraktim ust kata cikmadan mutfaga devam.

Evet sonrasi kahvalti faslimiz , ailecek kahkahali yumak yumak bir sicak kahvalti sohbeti , yaslar ilerledikce daha bir anlamli olan.

Fotolar da bugunun menusu
Zeytinyagli yaprak sarmasi, ev yapimi lavas, zeytinyagli bamya, kabak tatlisi , recelimiz hala pisiyor.
Fotolar net degil hava cok kapali cunku, mutfak isiklarimiz da pek los ;)
Bu lavasi yapmak birsey degil de pisirmesi ince is, bu ince isi bugun basardim iste, ne mutlu :)) bir kilo undan yaklasik 16 tane cikti , her birinin piserken kabarmasinda da benden 16 kere " ay ayyy Fatih kos, cocuklar kosun bakin bakin kabariyor, hah iste ici pisiyor simdi " cigliklari yukseldi bende, sicak sicak tereyag surulup kapisildi :) , kalanlar ortusune sarilip dinlenmeye birakildi .

Diger fotolar islak bahcemiz :)

Dun Tan in dogumgunu idi, kutlama yarin, iyi ki dogurmusum di mi !

Simdi dikise devam .

Yarin hava yagmurlu gorunuyor , dua ediyorum gunesli olsun diye, misafirlerimiz icin barbeku menusu hazirladik, yagmurlu da olsa yapacagiz ama gunesli ya da acik  olursa tadindan yenmez .



No comments: