Friday, August 22, 2008

DEREOTLU TART


ONEMLI NOT: Bu tarif ile ilgili daha once izinsiz alinip baska sitelerde kullanilmasi ile ilgili sorunlar yasadim , hicbir sekilde kopyalanmasini iznim olmadan yayinlanmasini istemedigimi tekrar belirtiyorum ...Duyarliliginiza simdiden tesekkur ediyorum........
( Tarifin ilk yayinlanma tarihi : Nisan 26, 2007, 10:33:47 )



Bugun bir arkadasimdan aldigim yayinlanma hakki bana izinli olan DEREOTLU TART tarifini veriyorum...Yapilmasi basit oldukca da lezzetli...

Malzemeler...
6 kahve fincani un
2 kahve fincani yogurt
1 kahve fincani zeytinyag
1 kahve fincani erimis tereyag
1 cay kasigi -silme- karbonat
biraz tuz

Butun malzemeler karistirilip yogurulur bir borcama yayilir ,duzeltilir .Bu tart hamurunuz.
Uzerine yarim demet dereotu 200 gr beyaz peynir , bir yumurta ve taze sogan karisimi dosenir .Isitilimis firinda pisirilir...
Ister sicak isterseniz soguk olarak tuketebilirsiniz , ben cok begendim umarim deneyen arkadaslar da begenirler , dereotu sevmeyenler maydanoz da kullanabilir , ciktiktan sonra uzerine kasar rendeleyip bir sure daha firinda bekletebilirsiniz...Afiyet olsun...

No comments: